donderdag 5 juni 2014

MIJN PAPA IS EEN HELD! + VERJAARDAG BRENT

De laatste week voor vaderdag, d.w.z. veel werk, het versje veel oefenen en alles is weer TOP SECRET!
Wel ben ik veel te weten gekomen over de papa's, we gaan natuurlijk geen namen noemen :)
(zie hieronder: kinderpraat. Kan je de quote van je kleuter eruit halen?)





Brentje was dinsdag jarig. Hij wilde graag een plopfeestje!! Al zingend en dansend ging hij de dag door.
Hij is de recordhouder van de klas geworden. Hij heeft de hele voormiddag zijn kroontje opgehouden.
Gelukkige verjaardag Brent!
















Met Juf Joke hebben we onze papa leren tekenen. Wat zien we allemaal in een gezichtje? ogen, oren, mondje, ... De papa's hadden verrassend veel snorretjes!












Op woensdag hebben we onze vaderdagpakjes mee naar huis kunnen nemen. Zo kunnen we het nog verstoppen tot zondag. Achteraf werden we beloond voor ons harde werk! We werden echt papa's!










Kinderpraat:
'Ik speel altijd met mijn papa.'
'Mijn papa speelt leuk met de knikkerbaan.'
'Ik kan met mijn papa vechten in de zetel.'
'Mijn papa doet mijn haartjes!'
'Ik speel met mijn papa altijd met de diertjes, zebra's en giraffen en...'
'Ik speel altijd met mijn papa op de zolder, en ook met mijne broer he.'
'Mijn papa kan het allerbeste tanden poetsen.'
'Mijn papa kan mij helemaal gek maken eeh.'
'Ik kan met mijn papa de diepste putten graven, me zen schup eh juf.'
'Mijne papa is ne superheld, dieje kan sterke dieven omduwen!!'