woensdag 30 april 2014

MIJN MAMA EN IK! WEEK 1

Rond het thema mijn mama en ik hebben gaan we twee weekjes werken...

In de eerste korte maar wel heel leuke week, kwamen volgende activiteiten al aan bod:

*  De mama van Jules werd geschminkt met verf en wasco's. Enkel de ogen en lippen!





* Die dag werd er in de hele klas geschminkt...



Met als resultaat... Rode lippen en hier en daar een kleurtje in het gezicht...







* De volgende dag vertelde Jules over het spelletje kriebelen, hij speelt dat het liefste met zijn mama!!
Wij gingen hiermee aan de slag...




En als ons werkje klaar was mochten we in de klas spelen zoals we thuis ook met onze mama spelen.




* Onze week zat er al bijna op...
De laatste dag had Jules ballonnen bij... Wat gingen we daar mee doen??









Jules vertelde ons dat een mama pas mama wordt als ze eerst een dikke buik heeft gekregen met een kindje erin...  Dat wilden wij ook wel eens uittesten... Jules wist ons te vertellen dat we dat konden nadoen met een ballon!

* Deel 1 van het cadeau voor onze mama is ook klaar!


Tot slot willen de kindjes uit de klas van Jules nog iets zeggen tegen hun mama...



Dat is duidelijk denk ik... ;-)



Wordt volgende week vervolgd!!!!!



Tot de volgende keer,

Groetjes,

Juf Els