dinsdag 6 mei 2014

MIJN MAMA IS DE LIEFSTE ! WEEK 2

"Mijn mama is de liefste !!" " Nee, mijn mama is de liefste !" " Ik ga mijn pakje eerst geven !" " Nee, ik !" ...
Nog nooit was er zoveel discussie in de klas... De beste mama's van de wereld hebben toevallig allemaal hun kindjes in mijn klasje gedropt. Vandaar dat we ook iets super knap gaan knutselen voor onze mama's.
Maar lieve mama's dat is allemaal TOP SECRET !!! dus vandaar niet veel knutselfoto's op onze blog deze week, we mogen niet te veel prijs geven. Maar we gaan jullie ook niet op jullie honger laten zitten, daarom mogen jullie deze week eens meepiepen in de turnles!

Toch een klein bewijs dat we aan het werk zijn voor moederdag ;)

Een turnles mag je bekijken als even volledig alles geven. Alle actieve kriebeltjes eruit gooien. Lekker gek dansen, zingen en springen. Na het uitleven gaan we verder met het aanleren van een vaardigheid, in dit geval behendigheid met een hoepel (maar ook kleuren en begrippen komen hier aan bod) en de oog-hand-coördinatie met de pittenzakjes.













Op vrijdagvoormiddag zijn we ook uitgenodigd voor de première van het schoolfeest van de lagere school 'Geronimo Stilton'. Ook hier moet ik u weer teleurstellen, TOP SECRET !!!
Maar het zal ongetwijfeld weer een prachtige voorstelling zijn.

In de boekentas heeft u ongetwijfeld ook iets lekkers gevonden. Hiervoor willen wij de ouders van Noa nogmaals bedanken en feliciteren met de geboorte van hun dochter Sterre!

Over traktaties gesproken...
Lieve Mama's op woensdag 7 mei heeft u het mooie pakje van je kleine spruit ontvangen maar vergis je niet het is zondag pas moederdag, openmaken is dan ook pas toegelaten op zondag 11 mei. ;)
(Maar omdat we vrijdag misschien maar net op tijd terug zijn van de voorstelling, wilde ik het zekere voor het onzekere nemen.)


Kinderpraat:

Juf: Goedemorgen, heb je goed geslapen? Wie heeft jou wakker gemaakt?
Kleuter 1: Ja en mijn mama.
Juf: Goedemorgen, heb jij goed geslapen? Wie heeft jou wakker gemaakt?
Kleuter 2: Nee, mijn papa met zijn gesnurk.
Juf: Goedemorgen, goed geslapen? Wie heeft jou wakker gemaakt?
Kleuter 3: Ons spookje heeft mij wakker gemaakt.