maandag 19 mei 2014

SCHOOLREIS: CIRCUS BRUUL

Hier hebben ons kleine schatjes al een tijdje naar uitgekeken! Op schoolreis naar Circus Bruul in Geel! Een leuke binnenspeeltuin met ballenbad, klimmuur, dans- en racespelletjes, springkastelen en trampolines. En alsof dat niet genoeg was, de busrit was ook hele belevenis.
Met een goed humeur en een grote lach op onze snoet vertrokken we!










Eens in de speeltuin was het 'kick off my shoes and bye bye jufjes!!' Sommige willen net graag op de foto en anderen kruipen graag weg van de lens of van de juf, wie zal het zeggen ;) maar iedereen staat er wel eens op..








Echte dansmariekes zitten ook al in onze klas!!!



Deze ballerina vond ik wel heel geslaagd!




Lopen, lachen, gieren, ravotten, dansen,... soms moeten we het hoofdje even koel houden.. tijd voor onze boterhammen..



Allemaal even afgekoeld.. Let's go !!!! wie doet er mee een polonaise??



Met als motto 'save the best for last' toch maar in het ballenbad gedoken. Het duurde niet lang voor de kids hun doelwit hadden gevonden natuurlijk! Al kreeg ik die kleine schatjes al snel tot rust.. oef..












(Spijtig dat ik het ganse klasje niet in het ballenbad kreeg want ik vind het zo een leuke foto's)

Na al dat spelen was het tijd om naar huis te gaan. En het duurde niet lang voor het muisstil was op de bus. Al snel ontdekte we heel wat slapertjes. Dan kunnen we alleen maar besluiten dat het goed was!








Ik geloof dat er veel deze avond zullen slapen als roosjes, maar deze juf ook hoor!
Beste lezers, ik was trots op jullie kinderen vandaag, ze waren super flink!
Slaapwel lieve kleutertjes en tot morgen.